en riktig gryta med en liter glädje och ett kryddmått hemsk heter

Jaaaa
Nu är jag här igen, men är lite delvis oskyldig till att det inte har blivit något bloggande för internetet på min dator har inte fungerat alls som det igentligen ska göra.
Men det har varit många roliga dagar men ibland har det inte varit så kul.
Idag tex var det inte alls en bra dag. Men vill gärna inte gå in på vad som hände såhär öppet. Men man kan säga att det förstörde min dag totalt iallafall!
Glädje stunderna skulle jag gärna vilja fokusera på annars. För mig var glädjestunderna som idag när det snöa, i helgen när jag var med Marianne på hennes jobb och dansa, i torsdags uppe på cellen så hade jag det verkligen jätte trevligt, vi hade lite tända ljus och lite julemys.
Nu ikväll blir det att försöka göra klart lite läxor och sedan blir det till att bara ta det lugnt och inte stressa över huvetaget.
Nu är det ju även snart jullov och det börjar blir dags att komma upp med lite planer. Är det någon som har något förslag på vad man kan göra??
Puuuussheeii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0