allså bara wow så jag får ont i magen

Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att Amanda kommer vinna annars kommer jag verkligen gråta och vara så enormt sjukt besviken på sveriges befolkning, nu när man har sett hennes utveckling och vilket otroligt självförtroende hon har fått och hur hon bara lyser upp på scenen.
Första gången jag faktiskt kan säga att jag faktiskt har totalt fallit för en idol!!

P.S Tror min tv går lite före min mamma och mickes för efter att jag skrattat lite åt den kollar som blåste jury 2009 för man hör bara hur dom asgarvar. Eller så har dom helt enkelt en humor som är lite efter. För okej det var kul då men nu har man snaaaaart sugit ut allt det asgarvsroliga från det.


Bjuder på en bild sen jag på konsert med min morbror, kan ni gissa vilka vi kolla på??


                                                                                                      Puuussheeii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0