Égalez la personne que j'étais vient I toujours au bout

Att vinden blåser är något jag inte kan förstå, men att den får kjolen, håret och löven avv röra sig är något som bara sker. Men stenen står stilla oavsett vad, vinden kan smeka dess skrovliga och hårda yta. Vattnet kan smeka dess alla ytor, det spelar ingen roll. Stenen förblir en sten som den alltid har varit. Kanterna kan slipas som en diamant, formen kan ändras men den kommer alltid att vara en sten. Likt stenen kommer jag alltid förbli den jag nu är. Alltid samme, nu och i all tid även om min yta ändras.

                                                   Likt den jag var kommer jag alltid att vara
                                                                       av Guuldlock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0