401

Hostar, snorar och nyser
Inte ser jag något slut i denna tunnel av förkylningen!
Men idag har jag klarat av min första dag på praktiken, det gick vääldigt bra faktiskt. Super trevliga människor som jobbar där och dagen flöt förbi så snabbt att man inte tänkte på det.
Efter praktiken så gick jag och mötte Ninna lite! Hon var här i norrköping för att packa ihop det sista i lägenheten.
Har faktiskt inte så mycket mer att skriva just nu. Men händer säkert något ikväll, så kanske skriver mer då!
                                                                                
Hade bra!!

                       Puusssheeei<33


                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0