394

Snart dags att natta sängen för att orkar upp till andra dagen i skolan. Första dag gick ändå väldigt bra, väldigt mycket information att ta in men jag tror faktiskt ändå att det blir ett himla bra år detta. Ett inte allt för stressigt schema har vi fått och det kommer fortsätta så hela år2.
Hoppas att andra dagen går lika bra. Efter skolan ska jag ner på stan och fixa lite. Efter det blir det att gå till vårdcentralen så att dom får titta på fossingen min, själv tror jag inte att det behövs. Visst ont har jag men tror att det går över men min mor vill det så man vet vad jag kan göra med trärningen och hur mycket jag ska stödja på den och så. Okeej detta kanske inte ni förstår något av men det är såhär att jag har något sååå sjuuukt ont i trampdynan under stortån och den på insidan av foten när jag lägger för mycket tyngd på foten. Svårt att förklara igentligen men det kan ju vara dumt att gå på foten och jag igentligen inte får det och att hoppa på kryckor i ett kök, jaa det går helt enkelt inte ihop!
Men nu ska jag sova, men önska mig lycka till imorgon så får vi hoppas det är och okej att gå på den lilla fossingen och får även hoppas att jag kan träna! Hoppas hoppas hoppas hoppas!!




                                                                                    Puuussheei <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0