392

Hela denna dag har bestått av städning, urplockning, rensning och tömma massa gamla saker på tippen. Så nu har vi fått ut riktigt mycket men mycket är fortfarande kvar. Men om en timme beger jag mig av upp mot Vånga för att gå på gudstjänst och träffa massa trevliga personer. Sen ikväll när jag kommer hem så blir det att mamma och jag ska städa det sista i mitt rum *suck* orkar verkligen inte städa mer men nu är det bara det sista kvar sen ska jag inte städa på väldigt länge!
Men hoppas att alla ungdomar har en sista trevlig helg innan alla skolor drar igång igen. Själv börjar man på måndag kl 13.00
Ha det suuuper bra!!!

                 Puusssheeeii<333

                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0