390

Ojsanbojsan, nu är man supermätt i maggen. Maten jag laga idag blev ju faktiskt riktigt lyckad. Några sakar som skulle varit annorlunda men jag ger det 8/10 tummar upp.
Jag sa ju igår att det skulle vara panerad kycklingfile men det blev inte så för kyckling var inte riktigt tinad så körde på ångad istället.
Så nu heter den rättetn *Kajsa's kyckling med krämig svampsås*. Tyckte det passa lite bra med tanke på att när jag börja hade jag ingen aning om hur jag skulle göra det men det sluta med succe iallafall så det blev ju superbra!!
Men nu ska jag städa undan lite efter mig och sedan fräscha upp mig lite. Sedan blir det att åka in till stan och gå på augustifestivalen och sedan ikväll rixfm och fyrverkerier. Ha en riktigt fortsatt trevlig dag!!


Puuusheeei <333



                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0