322

chaa chaaa

Suuuuuck vilken huvudvärk man har idag, det är ju nästan som en dagenefter känsla!!!
Men idag blir det mest att ta det lite lugnt, lovade mamma att följa med in till stan idag och kolla på lite saker som hon ville ha hjälp med så då blir det två flugor i en smäll. Hjälpa mamma och övningsköra lite,
Ska försöka ta lite bilder på det jag handlade också så ni får se lite. Kan berätta vad jag är mest nöjd med även om jag är super nöjd med allt som jag köpte!!!
Men det jag är mest nöjd är min nya vår/sommarjacka, en pippitröja som jag hitta superbilligt, jeansshorts, ozzylinne, ett par bajsbyxor, min nya platttång men allså jag kan fortsätta såhär med allt jag köpt för det blev så himla bra den här gången!!!!!!!!!!!
Men nu ska jag platta håret på min mor med min nya platttång som gör så att håret torkar medans man plattar det ;I Awesome va?? :D


Puusheei <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0