321

oj oj oj

Hur kan detta vara möjligt?? Jag har inte bloggat på 5dagar!!!! men ändå har statistiken gått upp!!! :O Snacka om dubbelmoral, nu får ni faktiskt ta och bestämma er om ni ska läsa bloggen medans jag skriver eller när jag verkligen inte har tid ;) :D
Neee men lite kul är det väl ändå men som sagt jag har verkligen inte haft varken orken eller tiden att blogga. Men kan med många understräck på försöka bättre mig nu när det är påsklov.

Men måste bara berätta detta iallafall att en jätte stor börda har lyfts från mina axlar i och med att jag har fått budskapet om att jag är garanterad sommarjobb i sommar. Så 4 veckor på löfstad slott ska jag vara och göra himla mycket roliga saker.
Men nu ska jag gå och lägga mig för om 12 timmar är jag ifullfärd med att göra av med dom mesta av mina sparpengar nere i Ullared !!!!!!!!!


                                                                    
Puusheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0