316

Chaaaaa ;)

Sitter här lite vid datorn och har fixat över lite filmer till datorn från externa hårddisken jag fick låna av Johan :) Får tacka så himla mycket när jag ser honom nästa gång för det fanns många filmer så nu har man mycket att göra om kvällarna när man inte har så mycket att göra (A)
Idag så blev det köket men har inte känns mig så kry så ska gå och lägga mig sen får man hoppas det blir bättre tills imorgon, efter skolan fick jag sällskap av mickaeluss ett tag innan jag skulle på intervju angående sommarjobb.
Gick rätt bra så får hoppas på det bästa nu *hållertummarnahårt*
Men nu måste jag gå och sova, imorgon kommer min älskade mormor på besök hit upp. Har saknat henne massor :(


                     


Puusheeei <3333

P.S klaga inte på stavfel ;) orkar inte läsa när kl är 10 på kvällen :) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0