96

Gonnattt :)

Nu är det faktiskt hög tid för mig att gå och lägga mig. Kanske ska till badhuset imorrn, det märks lite. Men nu har jag filat iordning naglarn, tog litemer än en timme!! fatta en timme o sitta o putsa på naglar för att dom ska sitta bra. Har öven målat på lite nagellack som jag ska låta torka nu under natten. När jag chatta med en kompis fick jag den här länken och tyckte faktiskt den var lite rolig så kolla upp den ;D



Tyckte den var lite klockren. Juste måste bara berätta. Idag när jag och carro åker hem så tar det nästan en hel timme innan jag kom hem iallfall. För det var så här: Carro och jag följer med victoria ner till rese och tänker att vi kan åka därifrån. Så bussen går vi 20 i ett så vi sätter oss lite glatt på vilket säte vi vill. När vi har åkt ungefär till klinga, det tar ungerfär 30-40 minuter så stannar bussen och busschaffören säger att bussen har börjat koka så vi kan inte åka längre, hon ringer efter en xtra buss men det kommer ju inte förr efter nästa 10 minuter. Men vi kommer ju iallafall hem efter mycket om och men så det är ju huvudsaken och att ingen skada sig :)

Ajaaa men jag måste gå och sova nu.

Pussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0