91

tjolahops i strumpskogen

Nu sitter jag i pappas lägenhet. Har ätit lite tosklåda som farmor hade gjort. Saknat min farmor! Har inte träffat henne på jätte länge. Fick även träffa min faster, träffar ju inte någon av dom speciellt ofta eftersom som båda bor uppe i Dalarna och det är 5h resa dit.



Dom bor mellan Mora och Älvdalen. Har inte varit däruppe nu sen i förrförra påsken och blir väl inte att komma upp än på ett tag, tyvärr men vill åka upp dit non gång. Det är hur fint som helst däruppe speciellt i farmors sommarstuga. Ska försöka hitta några bilder däruppefrån nongång. Men nu ska jag gå och vara lite social med min dalasläktingar.

Pussheeei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0