90

God evning ladies and gentlemen

Tänkte bara skriva in något. Borde ha skrivit tidigare, jag vet man har varit så fullt idag så jag knappt har hunnit andas. När jag kom hem från skolan hann jag bara äta lite och fräscha upp mig innan det bar av in till stan igen. Mamma och jag gick på ett info möte om språkresa. Men det var lite kul för hon som ringde mig förra veckan från Ef sa att det var på Hagagymnasiet så vi åkte dit men det var ingen där. Så då gick vi över till Hagaskolan som ligger rätt över vägen men där var det bara tygvisnings. Det kändes ju som nästa som att det inte var något men mamma ringde till Ef och då sa den som svara nu att det var på Kunsgård. Så då var det bara ätt sätta sig i bilen och köra till andra sidan stan. Men det gick ju bra tillslut. Funderar på att åka men får se lite hur det blir för det är ju inga små summor med pengar. Men vi får se hur det blir. Men måste gå nu men ha det så bra.

Pussheeei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0