89

Gomorgon

Hoppas alla är utvilad nu efter helgen. Jag vet faktiskt inte om jag är det eller inte. Men har väldigt kul den här helgen iallafall. Idag är det ju en relativ lugn skoldag. Först nu vid 20 över 11 har jag matkunskap med Peter och efter det har livsmedelskunskap med Charlott. Det är det ända jag har idag och så lunch såklart med det är ju inte en lektion så det räknar jag inte med. Efter skolan ska jag som om jag hinner med 3 bussen hem. Har ju bara 10 minuter på mig att ta mig upp till väster tull. Hoppas jag hinner. Vet inte om jag orkar vänta yttligare 40 minuter.
Men nu ska jag kolla min facebook och så ska jag plugga lite inför provet imorrn.

Puussheeei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0