71

halloj tänkte visa lite bilder från dagen ;)



Blev att måla lite under svenskan medans läraren prata på.



Lunchen idag. Kalvnoisette med kantarellsås och potatis.



Äppletarte med vanilj sås till efterrätt



Visst varvaniljsåsen söt?? Små hjärtan. Lite gulligt tyckte jag.

Men visst ser maten otroligt god ut. Eller aa den ser god ut men den var hur god som helst. Efteråt var det meningen att vi skulle gå/springa 3.2 km på idrotten men både jag och emma var så mätta så vi tog ett litet eget varv genom stan och sedan satte vi oss lpå spårvagnen och hade jätte trevligt



Men nu ska jag gå och se om jag kan få lite tacos. Lunchen var ju faktiskt vid tolv och hur god den än var så blir man ju hungrig efter ett tag. Men skriver senare.

Pussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0