54

Nu ska jag faktiskt snart gå och lägga mig för har inget att göra och är väldigt trött så ska bli skönt att få lite men tänkte att ni ska få se vad jag har pysslat med. Det blir så att när jag har tråkigt så sitter jag och sminkar mig. Vet ej vf men ni ska få se lite








Jaaaaa.... sådär kul har jag kl halv 11 på kvällen så ni vet det. Men nu ska jag tvätta bort allt detta och sen faktiskt gå och lägga mig för nu är det så att jag är väldigt väldigt trött så jag säger gonatt nu


Pusheeei <3

Kommentarer
Postat av: mikaelanilsson

SNYGGT :d

2010-09-04 @ 11:39:28
URL: http://mikaaelanilsson.devote.se/
Postat av: kajsalöfgren

taack :)

2010-09-04 @ 11:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0