53

Halloj,

nu har jag precis kommit hem från ett kalas i finspång. Har ätit jordgubbstårta och varit social




Tidigare idag så drog jag och några andra trevliga personer ner till garva och åt där. Riktigt god mad idag faktiskt.Inte alls som den där skolmaten som man avskydde i nian, hahaha. Det är som att att äta på resturang nästan




Senare drog jens och jag ner på stan och snygga oss där nere.



Jens blir goes het inne på smarteyes. Visst ser han smart ut.



Jag försöker också lite och jag tycker jag nästan lyckas lite bra, eller vad tycker ni?? hahha


Nee men det har vart en riktigt bra dag. Köpte en T-shirt på monki och en tjocktröja inne på gina. Kommer kanske bilder imorrn om jag är lite duktigt men det är inte säkert. Men imorgon ska jag se om jag hinner blogga något på morgonen annars ska jag se om jag kan göra det lite snabbt på eftermiddagen. Har planerat lite imorrn.
Men nu ska jag lyssna på musik och sitta och sticka lite och ha det lite mysigt för mig själv


Pussheeei <3

Kommentarer
Postat av: Jens

Snygga vi är! ;)



Du måste skicka bilderna till mig ;)

2010-09-04 @ 12:51:06
URL: http://domotrognajalvarna.blogg.se/
Postat av: kajsalöfgren

hahaha aa så klart

2010-09-04 @ 17:12:23
Postat av: Louiiice :D

Va fan håller ni på med xD HAhah xD

2010-09-05 @ 08:46:42
Postat av: kajsalöfgren

hahaha det vill du inte ens veta xD

2010-09-05 @ 17:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0