51

Så nu är man i skolan igen. Har redan varit det en halvtimme. Det är inte så kul att behöva vänta en timme innan man börjar me sont är livet ibland. Gomorgon föresten, hahah glömde ja bort att säga. O vet ni, nu är jag lite extra glad för äntligen kan jag smsa igen. Har inte kunnat det men nu har jag bytt till telia och fått gratis sms så.... YEEEEESSS!!!!


Idag vet jag inte riktigt vad det blir att hitta på men något blir det säkert. Eller just det, det är ju torsdag, märker att jag skriver osm det kommer upp i huvudet nu men ni får ursäkta. Vart va jag, juste, det är ju torsdag så jag kanske ska upp på selle i vånga idag. Beror lite på om anton är frisk eller inte för annars har jag ingen skjuss men håller tummarna. Men måste gå nu.


Pussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0