50

Halloj, allså fatta, har gjort 50 inlägg nu sen jag kom tillbaka från öland. Ville bara notera det.

Idag märkte jag var en riktigt liten svulldag. För när alla andra gör mattediagnos så sitter jag,carro och victoria på halvars och äter glass. Jag och victoria dela på en banana splitt.



Efter skolan så drog jag ner på stan och träffa Jhimmie och tog en fika med honom. Blev en KajsaWarg macka. Den är riktigt god. Sedan gick vi runt lite och sen när han va tvungen av gå en så börja jag gå mot bussen men hade ingen så blev att ta pendels hem. Och nu sitter jag här och är lite små sur på mitt dåliga internet! inte roligt. Plus att jag inte ens kan vi in bilderna från mobilen till datorn. Men lägger in bilderna imorrn. Men ni får ha det så bra

Pussheei<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0