159

Fy vad roligt jag hade igår kväll. Helt galet lite. Fick lite nya kompisar på köpet också och en riktigt *host* hrmm  trevlig natt. blev jag, carro, elin och jens i soffan och mikaela och henka o sängen. Blev inte direkt så mycket sömn för jens var så jäkla varm så jag hade inget täcke och så hade jag ingen kudde, non snodde den tror jag och så var man småtörstig hela kvällen. Men det var trevligt ändå.
Ikväll är jag hembjuden till Sandra på en bit mat så ska snart göra mig iordning och börja röra mig uppåt. Måste bara berätta att när vi var påväg till lollo såg vi Shrek träsktrollet på spårvagnen så jag fick ta lite kort ;) :D





Nu måste ja gå men ni får ha det så bra.

Puuusheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0