148

Den här helgen har jag upptäckt väldigt mycket har jag märkt. Många roliga små simpla saker som man inte tänker på.

Sandra och jag upptäckte hur kul man kan ha med en dammsugare om man sätter den mot huvuden



Sen upptäckte jag idag att man kunde hyvla leverpastaj med en osthyvel!
Mamma och micke undrade nästan vilket århundrande jag var ifrån eftersom jag var så facinerad över att man kunde gör så. Men det är ju inte precis så att man gör det varje dag så det var ju en ny upptäckt för mig. Men det är ju aldrig försent att upptäcka något nytt. Men nu ska jag gå och göra iordning det sista innan jag ska gå och lägga mig. Jag veet, det är tidigt men jag är trött och så hoppas jag på att sömn kan bota mitt halsont. Hoppas Hoppas Hoppas. Men nu måste jag gå.

Puuusssheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0