141

Just nu står Carro och jag vid De Geer, kände att jahg var tvungen att skriva något eftersom jag inte hade tillfälle igår att göra det, men hade lite fullt upp så för be om ursäkt ;)
Men igår åkte jag och Jens till Linköping och drog runt lite där. Träffades även hans kusin så vi tre hade lite roligt. När jag kom hem så han jag bara precis in och vända innan jag skulle upp till vånga igen. Där uppe så hade Aron bakat hur goda pizzabullar som helst. Vet inte hur många jag åt med det vvar några st iallfall.

Idag så var det kortdag. En matte lektion och så svenska lektionen. Gick sedan till garvaren och åt. Det var biffar med klyftpotatis och gräddsås. Det var mumsigt. Fick sminka Carro till hennes dansuppvisning i eftermiddag. Tycket det ändå blev rätt så lyckat. Ni ska få se bilder sen. Nu ska carro och jag ut till Hageby och lämna sakerna hos hennes mamma:)
ha en bra dag!!!

Pussheei <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0