140

Helluuu

Just nu sitter jag och kopplar av i sängen efter ett givande pass med box. Var en timme idag men var inte riktigt 100% nöjd. Kände inte att jag hade kört något på magen, vilket det brukar göra men tränar man så blir ju msuklerna bättre, och så saknade jag lite steg så fast man va lite trött och halvsnurrig i huvudet så gick jag upp och ställde mig på lödbandet lite fint i 10 minuter och sprang/jogga lite. Men det var skönt för då fick jag ihop stegen samtidigt som jag fick sträcka ut bena lite.
Men nu under de följa, 5 veckor tror jag att det är ska jag försöka ligga i lite hårdträning så det får nog vara lite mitt huvudmål just nu. Så tänkte se om det blir något resultat sen. Man kan ju inte hoppas på för mycket. Men nu ska jag iallafall sova. Eller aa... (A)

Pussheei <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0