139

Har precis avslutat kvällsmaten med min mor. Blev en liten lasange bit för min del och nygjord müsli med lite frukt för mammas del. Just nu har jag en chokladbanankaka i ugnen. Ett nytt recept som jag testar och ser om det blir något gott ;)
Men nu måste jag gå och ta fram träningsklädera. Men måste bara berätta en jätte rolig sak som hände idag. Eller din är inte skratt rolig men den var rolig för min del. När carro och jag står och väntar på bussen så säger carro: kolla där komm mollie, och när jag vände mig om ser jag att både valle och mollie kommer o blir så glad över att se valle eftersom jag inte har träffat henne på huuuuur länge som helst så det var jätte kul att få träffa henne men vår buss kom nästan direkt efter att dom kommit så blev inte så länge. Men det var bara det jag ville säga.

Puussheei <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0