128

Nu är man hemkommen efter en dag i skolan. Tycker den här dagen faktiskt har gått riktigt bra. Hade gympa idag och vi hade pulslära, tror jag det hette, det gick ut på att vi skulle kolla vart vår puls låg. Viloläge, och sen alla andra lägen som jag inte kommer ihåg vad dom heter. hahahha, nee men vi fick gå, powerwalka och jogga i 5 minuter/gång och sen mätte vi pulsen mellan. Körde även vollyboll och innebandy.



Nu håller mamma och jag på att småstäda mitt rum lite innan va ska bära in alla saker igen. Det blev verkligen hur fint som helst. Blev varmt, öppet och ljust. Vääääldigt ljust. Måste få in lite saker annars ser rummet hur stort ut som helst. Men nu ska vi snart äta lite och sedan blir det att åka upp till VångaMissionskyrka och få massa trevligt sällskap där uppe.

Pussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0