124

Måste verkligen få ta upp en sak här som jag hade i funderingen. Det går ju runt väldigt mycket kedjesms. Tex om att man ska välja ett nummer där det står en sak och sen skicka vidare. Det tycker jag är lite roligt eftersom man kanske får reda lite på vad folk tycker om en. Iallafall av dom alternativen. Om man är ärlig såklart..... Men sms som där man ska skicka runt till folk o sen få tillbaka. Och om man inte får tillbaka ett visst antal så är man tex; inte älskad, lite älskad, omtyckt, populär. Men det är väl inte antalet kedje sms som ska avgöra om man har bra vänner eller inte. Jag vet att jag inte alltid svarar på sådana men jag hoppas ändå att mina vänner vet att jag bryr mig och dom och älskar dom för dom de är inte för att dom skickar fina kedjesms till mig. Sen kan man ju självklart bli glad av dom att dom ändå tänker på en när dom skickar ut dom men tycker nästan dom kan vara lite elaka ibland.

 



Ha dina vänner nära hjärtat. För en dag när du vaknar upp kanske du har förlorat en när vänn.


Puussheeei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0