123

Heelluu =)

Nu är man hemma igen efter en riktigt lång dag inne i stan. Men det har ändå vart en rätt så bra dag. Först varit i köket och sen lite till lektioner innan man gick upp till skolan igen för att ha engelska. Sen bar det av till pappsen för att övningsköra lite. Det gick faktiskt rätt så bra tyckte jag. åkte varken i diket eller krocka och det är ju possetivt. Men fick kärringstopp när jag fick lite panik. Men det är bara att öva. Bror skjussta ut mig senare och åt lite kvällsmat här ute innan han var tvungen att åka lite. Men nu måste jag gå och städa. Måste rensa ut allt i rummet innan vi plockar in det igen :O Så har lite att göra ;D

Pussheei <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0