120

Heeeeeej !!

Nu är jag tillbaka efter att ha tillbringat en helg neråt i landet på ett av sveriges populäraste varuhus. Ni vet ju vilken det är, nämligen Gekås, Ullared. Har hittat jätte mycket fina saker därnere. Har fått nästan allt jag behöver, lite småsaker kvar som dom inte hade i min smak men sådant får man ju ta. ;) Men nu ska jag snart ut på en riktigt promenad, dels måste jag få komma ut och röra lite på mig. Känner all energi i kroppen som jag behöver göra av med. Även om man har gått därinee jätte mycket så blir det ju inte riktigt så mycket träning som man skulle vilja. Men ska boka lite träning imorrn så då kommer jag få göra av med lite energi också. MEn nu ska jag avsluta så jag kommer ut non gång. Ska försöka börja packa upp ikväll och sen lägga ut lite bilder på det jag har köpt. Men skriver senare.


Pussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0