115

Helluuu

Har precis kommit hem och druckit lite te med mamma och micke. Idag har jag varit på stan och kollat lite och ätit lite mat med min pappa. Jag har insett att det har kommit ut hur mycket smygga assecoarer i höst så man nästan bara skulle vilja köpa allt men det blir ju en hel del pengar och det har lilla jag inte råd med just nu ;) Blev nästan lite lessan för att man inte kunde köpa det man ville
Men så är livet iallfall. Men ska ju till ullared nu i helgen så då får man se vad man hittar där vet lite som jag ska köpa iallafall och min lista ser ut såhär än så länge:

-plattång
-ögonfransböjare
-tights
-tunikor
-tjocktröja
-halsduk
-mössa
-vantar
-jacka
-underkläder
-strumpor
-mascara

Sen får man ju se om man hittar något mer där nere men det blir nog lite det går på men kanske inte handlar allt :) Men nu måste jag gå och byta om eftersom snart börjar boxen.

Puuusheeei <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0