110

Ooh fy va trött jag är, klockan är igentligen inte så mycket men den  är det om man måste upp kl 7 imorrn bitti och har varit duktigt och sprungit på dagen. Just nu är jag hem kommen efter en jätte trevlig kväll hos mollie med tjejerna, tror inte jag har skrattat så mycket på länge Här kommer lite bilder ;D











Och så lite mysiga ljus i det hela. Och nedanför kommer minasblinga efterrätt som jag komponera ihop helt själv








Och så här kommer mollies presenter såklart ;) det var dom som kommer på bild nu +
ett presentkort att få spela bowling med hela tjejgänget och käka något sen

 

Insåg nu att jag nte hade någon bild på själva födelsdagsbarnet men så kan det va ibland ;D Men nu måste jag gå och sova så jag får någon sömn innan det är dags att gå upp igen. Gonatt!!

puussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0