109

heej,

Sitter och avnjuter en kopp te just nu, fast med lite huvudvärk och det är inte så trevligt. Tänkte att jag ska ta en huvudvärkstablett sen och lägga mig 5 minuter så den hinner få värka. Idag var det ju skoljoggen i skolan och då skulle vi springa 5.5 km och klara det på mindre än en timme för att det ska räknas, visste inte riktigt vad mitt mål när jag starta var men tänkte att det skulle vara mindre än 50 minuter iallfall. Då har man ju tid på sig att gå runt om det är så. Men började jogga och fy blängarns va jobbigt det var ;) men det rulla på. Och sen äntligen ser jag 4 km skylten så då underlättar det lite att det inte är så långt kvar. Och sista kilometern så bara springer jag på så lyckas faktiskt komma in på en slut tid av 42 minuter och 28 sekunder så var riktigt stolt över mig själv att jag både tagit mig runt och klarat min maxtid. Ändrade slut tiden vi 4km till att jag skulle klara det på 45 och det gjorde jag.

Lunchen idag blev att "avnjutas" på McDonald, inte riktigt vad man tänkt sig men har man inte mer tid så får man ta det man har tid med.


Men nu ska jag fixa med lite annat innan det bär av upp till Mollie ikväll på tjejkväll. Ska bli kul och få träffa alla igen, samtidigt. Hoppas alla får en fortsatt jättetrevlig fredag.

Puussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0