108

Heeej....!

Jag vet att jag inte har skrivit något på länge nu men jag hade verkligen inte möjlighet igår att logga in på datorn för jag hade något att göra hela tiden. Skulle ju upp till vånga på kvällen så var tungen att baka något eftersom det var min tur. Blev lte chokladrutor



Idag ska vi ha skoljoggen så nu snart blir det att ta sig till tjalvestugan och springa 5 onhalvan ;D ska se hur det går, kommer ju inte direkt kunna springa/jogga hela varvet med min kondis. Men det är ju bara att göra så gott man kan. har en timme på oss att ta oss runt och det tror jag att jag ska klara av iallafall. Annars blir jag lite ledsen. Efteråt åker carro och jag till min pappa och gör oss iordning inför skolkortet som är idag också, tur att det är så lång tid mellan det för att skulle man ju bara vara helt röd och flåsis och det är det ju inte så snyggt att va ;)


men nu måste jag snöra på mig skorna och börja stretcha lite så man inte gör sig illa ;) men ska se om jag hinner skriva något mer lite senare idag. Hoppas det så håll utskik efter nya inlägg.

Pussheei <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0