208

Vad skönt det är med sovmorgon ibland. Idag börjar jag inte förren vid 5 över 1. Så idag tar jag 20 över 11 bussen inne så slipper jag sitta allt för länge inne i skolan. Har precis ätit lite frukost och ska snart fixa det sista så är jag klar.
Ska försöka skriva min önske lista så min mor får den. Idag efter skolan är blir det till att åka till dietisten igen och väga sig. Hoppas verkligen att jag har gått ner men tyvärr så tror jag att jag ligger på + den här månaden. Har varit väldigt mycket småätande och godis ätande men det är bara att hålla tummarna.
Efteråt ska mamma och jag ner på stan lite och handla. Har lite rabatter att göra av med så och dom går ut idag. Det var väl allt jag hade att säga just nu ;)
Skriver senare

Puusheei <3                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0