207

Nu börjar det ju vankas av att börja köpa lite julklappar. Blir kanske att köpa till föräldar? syskon? barn? kusiner? Vilket fall som helst så hörde jag årets julklapp.
Förra håret var det den sensionella spikmattan som var årets julklapp och det var rena hysterin om den


Men årets var faktiskt av helt annat slag. Dom säger att den ska vara lätt att använda och jatte bra, själv vet jag inte då jag inte har testat den.
Årets julklapp är :



Ipaden
Vet inte själv riktigt vad jag tycker om det. Den är ju rätt dyr om man bara ska ha någon lite julklapp. Mina egna 10 julklapps tips som är lite billigare som kan användas av dom meste är:

• Tubhalsdak -  Finns billiga snygga sådana, enkla, kan användas av både vuxna och barn, kvinna som man

• En tavla - Jätte fint och kan anpassas efter den man ska ge den till. Kan göra egen om så önskas

• pedikyr behandling - kan ges till både män och kvinnor. Alltid skönt att få fötterna ompysslade

• Massage olja - Jätte skönt att få massage med. Man kan få bra oljor till ett skapligt pris

• Mössa&vantar - Helt underbart i detta kalla vinterväder när det blåser på och snöar

• Färg&penslar - låta den som får det plocka fram sin kreativa sida

• Ett par sockar - varmt och skönt om fötterna efter att man varit ute och kanske lekt i snön.

• En skiva - Kan alltid vara kul att kanske få en skiva med sitt favorit band/artiste att lyssna på om kvällarna

• Ett bio besök - Om man vill göra det lite mer personligt än ett vanligt present kort. Kanske passa på o ge det till någon man håller ett öga på.

• Godis - Det sitter ju aldrig fel med lite godis, spela roll vad man gillar. Sött, surt eller salt. Det är ju alltid gott ;)

Hoppas det kanske är till någon hjälp i denna förvirrning i vad man ska köpa för julklappar. Nu ska jag gå och vika lite tvätt och städa mitt rum innan jag ska ner o springa av mig lite energ på löpbandet i gymmet.

Puussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0