205

'Helluuu ;)
Sitter vid datorn seg och mysklädd. Utanför vräker snön ner och det är väl -5C och jag har inte alls lust att gå ut idag och det kommer jag nog inte göra heller.
Meen tänkte inte berätta att jag inte ville gå ut utan berätta om hur det var i danmark igår men vad berättar bäst? jag eller bilder? Hmmm tror jag kombinerar det lite ;)

make a gif






Dom två hetaste brudarna som åkte på tåget ner;)
























make a gif

Godaste pizzan jag någonsin ätit!! :O




 

 

 

make a gif


Någon hade gjort helt otroliga isskulpturer. Här har jag tagit bara två exemple. En Ekorre och fåglar men det fanns många fler

 

make a gif

 

Det var lite bilder på hur jag tillbringade min lördag. Nu ska jag spela lite kort, ta det lugnt o bara ha det lugnt och skönt.

 

Puusheei <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0