200

Wohoo ;) 200:drade inlägget. Inte dåligt jobbat va??
Men men det är bara en lite bit på vägen. Idag har snön vrääktr ner hela dagen och det har blåst så kallt så jag har varit kall ända in i märgen. Men idag är jag jätte nervös inför imorgon. Det är nämligen så att jag har sökt till elevrådsstyrelsen på DeGeer gymnsiet och imorrn avgörs det om jag hamnar där eller inte på årsmötet.
Jag hoppas verkligen det så ber alla som ser det här att verkligen verkligen hålla tummarna för mig imorrn och skänka mig en tanke vi 2-4 någon gång.
Det var det stora som hände idag som jag ville förmedla till er. Men idag har halva veckan gått och det är även bara 3 dagar kvar tills på lördag som jag lägnat superduperuper mycket till.
Men nu ska jag gå och vara lite social med min mor, äta lite och byta om innan det är dags att dra iväg på boxträning.

Puusheei <3

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Kul att du är med igen.



Bra tips på att synas..hmmm...gäller att vara aktiv - men att framförallt skriva från hjärtat. Jag har hellre 100 besökare som verkligen läser det jag skriver än 5000 som bara susar förbi.



Sen är det alltid bra att vara med i Dagens/veckans blogg =) rätt vad det är så vinner man.



Ha en fortsatt härlig kväll.

2010-11-24 @ 18:59:20
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Sv: Bilder fotade av dig själv är givetvis roligast att se. Det viktiga är att det speglar din blogg eller ditt inlägg på rätt sätt. DVS inte läge att kasta in ett kort på en julgran när du skriver om midsommar.



Lycka till!

2010-11-24 @ 19:10:34
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

TÄVLINGSDAGS!



Gör någon glad - ge bort en canvastavla!



I samarbete med SUMOpix lottar jag ut ett presentkort värt 300:-



Lycka till!

2010-11-24 @ 23:04:45
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0