198

gomorgon ;)

Har alla sovit gott?? det har jag iallafall. skönt med en liten sovmorgon för att komma tillbaka på banan igen efter helgen. Sitter just nu och äter frukost så blir ett litet snabbt inlägg då min mage har en tendens på att börja knurra på morgonen när den inte får mat i sig.
Såg ni på biggest loser sverige igår då? det gjorde jag och herregud!!!! villken förändring vissa av dom har gjort. Iallafall jag har blivit inspererad till att börja försöka ändra på mitt liv. Men det är ju aldrig försent om man kollar på rune. Vilket jobb, vilken förändring. Han är verkligen värt allt han kan få när han är så duktig. Likadant men ALLA andra som varigt med och kämpat och förändrat sina liv.

Karl Fredrik i finalen. Foto: TV4

Vinnaren av biggest loser sverige 2010!!
Stort grattis.
Men nu ska jag äta min frukost och sedan göra mig iordning för att åka till skolan ;D

Puussheei <3

Kommentarer
Postat av: sofia

hur firar du din jul?:) kram

2010-11-23 @ 19:24:16
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: guuldlock

Heej, min jul firar jag genom att äta god mat med vänner och familj, umgås, prata och skratta. Ge en tanke åt de som kanske inte har en sådan bra jul. Kollar på kalle ankas jul och ger lite julklappar.

Kram guuldlock

2010-11-23 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0