197

Tjuuu

O guuud vad trött jag var imorse när jag vaknade. Men det ska bli lite skönt med sovmorgon imorgon. Blir ett litet tag iallafall. Men idag så blir det hem direkt efter skolan. Äta lite, åka o skaka loss hela kroppen i en omgång affrodans.


Efteråt blir det hem om kolla på biggest loser sverige!! Undra vem som vinner??



Karl fredrik??

eller

maria??

Vem tror ni??
Tycker båda är lika mycket värdiga vinnare. Dom har ändrat något enormt på sina liv. Skapat bra vaner, gått ner i vikt och börjar tro på sig själva att dom kan klara allt.
Det är den största vinsten tycker jag.
Men det är bara att vänta och se ikväll.

Puuheei <3


Kommentarer
Postat av: R O B I N A ^^

Kul att du ville var med i dagens blogg igår :) vinnaren dras senare ikväll med den som vann idag :) so keep in touch! :D



Har det snöat hos er med idag? =)

2010-11-22 @ 15:14:27
URL: http://refflan.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Tack för att du varit med i "Veckans blogg".

Nu ligger det tre vinnare länkade på hos mig - kanske blev det just din blogg!



Passa på att anmäla dig till nästa veckas tävling!



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2010-11-22 @ 21:00:15
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0