196

Har precis sätt klart på filmen, fantomen på operan såklart. Alltid när jag ser filmen börjar mina tankar att snurra, börjar tänka mycket på allt och inget.
Är facinerad över att man har lyckats skapa en sådan facinerande film. Danserna, sången, händelserna. Det tar mig med häpnade varje gång. lyckas inte mätta sinnet på den filmen.

 

Är helt facinerad av den här dansen/sången. Dansen kan jag inte ens beskriva vad jag tycker om, den är facinerande, gripande, allt möjligt.
Sången är så sorgsen, gripande, lockande man vill bara sjunga med och uppleva det dom upplever där som sina karaktärer.
Men nu ska jag gå och lägga mig och vänta på att en ny dag åter skall gry och bli till en ny vecka.
Låta tankarna och drömmarna ta mig till något oväntat och nytt.

Pussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0