193

Vilken slappar dag detta blev. Men det är lite skönt för är fortfarande riktigt trött efter övenattningen men tror det är förståligt när man somnar vid halv 6 på morgonen o vaknar vid 10 sen. Men så är det ibland.
Kul var det iallafall ;)
Men jag har faktiskt varit lite duktig idag. Jag har gjort klart arbetet om kött, "mitt" kött var kanin och hare. Inte det enklaste men nu är det klart iallafall.
Något som jag upptäckte idag, lite efter dock, var att det finns en dirty dancing2!!!
Hade ingen aning om det. Den gick på tv idag så såg på det medans jag åt lunch. Men måste nog säga att jag föredrar ettan då jag tycker att den är bättre gjord. Men så kan det var
Visste ni om det?!?



Aldrig försent att lära sig något nytt. Eller vad säger ni?? ;)
Men nu sk jag faktiskt vara lite snäll mot mamma och vika lite rentvätt som ligger o väntar i vår fotölj.

Puusheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0