192

Ursäkta att det inte blev så bra uppdatering igår. Vi hade ju nämligen öppet hus så det blev inte av. Men nu skriver jag ett litet inlägg.
Idag blev det en riktigt kort dag, bara estet och matte. På esteten har vi börjar jobba med glas. Vi ska göra glasfat och jag är klar med det mönstret jag ska ha så det får ni se;)
Om en halvtimme jag jag gå och träna zumba en timme och sedan gå på övernattning med kyrkogruppen.
Ska bli riktigt trevligt tycker jag :) blir o äta tacos o ha massa skojj.



Sådär ser min figur ut som jag ska göra. Men nu ska jag gå och byta om och börja småpacka inför övernattningen.

Puusheei <3

Kommentarer
Postat av: It's Emmi

Vilket fint mönster :D

2010-11-20 @ 14:11:40
URL: http://itsemmi.blogg.se/
Postat av: kajsa

tack så himla mycket

2010-11-20 @ 17:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0