190

Usch o fy!!!!

Idag kändes det inte alls värt att åka till skolan idag! :O
Vi hade lektion i knappt en halvtimme o dom första 10 minuterna gjorde vi inget.
5 minuter gick åt till uppropet
10 minuter att gå igen hur man flyttar en fil till en annan ( inte spc svårt)
5 minuter fick jag vänta på hjälp eftersom jag inte vet hur jag ska göra
10 minuter fick jag hjälp med en sak o sedan blev vi ivägkörda!

Hmmm vet inte riktigt om jag känner mig så glad över denna dag men så kan livet vara ibland. Efter skolan gick jag lite på stan och kollade. Träffade sedan lollo, jensah o jennifer. Var med dom ett tag så åkte jensah o jag ner till resecentrum och tog pendeln hem. Eller aa till kimstad iallafall sen fortsatte han mot linköping och jag åkte hem med bussen.
Nu om 2 h ska jag träna lite box med elin. Hoppas jag kan köra slut på mig själv denna gång utan att skada mig.


Puussheei <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0