187

En sak har jag märkt. Och det är att det ibland är rätt enkelt att få folk att kolla på en.
Men allså såhär: Jag och min kompis carro stod och väntade på bussen och då stod vi och sjöng. Inget högt direkt men så fick jag en snille blixt. Man kan ju faktiskt nästa skapa ett soroundljud om man står mitt emot varande och sen står och "aaaaaaah:ar" in i varandas munn, men då måste man ha samma ton också.



Sådär ungefäääär stod jag och min kompis o tog samma ton. Men det var lite kul för vi såg hur alla runt omkring stod och kollade och små skrattade lite åt oss. Men man kan ju faktiskt offra sig lite för att föra ett leende till människors ansikte nu när det börjar bli lite halvdyster höst och det blir mörkt tidigt o man bara vill gå i ide.
Men nu måste jag göra lite läxor. Måste skriva klart engelska uppgiften vi fick idag o sen fortsätta mitt arbete om harar och kaniner ;)

Puussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0