185

Heej

Just nu sitter jag inne hos pappa och har övningskört in. Det gick väl lite skapligt. Första gången jag åkte på motorvägen men det gick ju alldeles utmärkt. Inte så farligt som jag trott.
Blir till att äta lite mat och så ska pappa få en lite present. Det är ju trots allt farsdag. Micke fick sin present imorse, tycker han är en sådan fin xtra pappa så jag var tvungen att köpa något åt honom. Han blev jätte glad och rörd så kändes så bra att ge honom något.
Ikväll blir det att gå ut och gå med sandra en sväng och kolla på matten en sista gång innan provet på måndagsmorgonen. Men nu ska jag gå o se om jag kan hjälpa till med något.

Puusheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0