181

tjuhuu

Dags att gå o lägga mig snart. Upp tidigt imorrn, har ju börjat "sent" dom senaste 2 dagarna så har ju kunnat sova lite längre men imorrn blir det upp o ta den tidiga bussen till skolan.
Idag på träningspasset så vet jag inte ritkigt vad som hände men det gick inte bra iaf. Sträckte baksida lår på något konstigt sätt uppe vid skinkan ungefär så blev en liten halte lotte. Men hoppas det går över i snart. Men ibland har man tur i oturen. Imorgon har vi nämligen ingen gympa så då hinner jag nog bli bra tills nästa träningspass;D



Imorgon efter skolan blir det till att ses sig om efter något extra jobb. Är ritkigt sugen på att jobba igen nästan. När man itne gör det hela tiden är det lite avkopplande nästan.
Men men, nu måste jag gå och lägga mig. Ska smörja in med lite heatlotion också och hoppas på förbättring.

Pussgonatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0