167

Blev en riktigt lång kväll för mig och sofia ;) åkte in vid 6 och träffade matilda, emelie och linda(en av matildas kompisar)

     matilda                                emelie                                sofia

Sedan gick vi en sväng på stan och gick sedan ner mot pappa grappa. Jag åt pizza och sofia åt pasta o kött..

 
min pizza                                            sofias mat


Och så efterätterna såklart ;) min är till höger och sofias till väntser :)

 

Veet min ser lite mysko ut men den var faktiskt rätt så god. Men nu måste jag sova. Ska upp tidigt imorrn och åka till stan med emelie så måste ju orka lite ;)

Pussgonatt<3

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Blir det nåt fredagsmys ikväll?



Kanske en klassiker som chips/cola & idol?



Ha en trevlig kväll!

2010-11-05 @ 09:18:47
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Kajsa

nopp idag blir det bowling med några fina fickor och sen kanske det blir lite film :)

2010-11-05 @ 13:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0