166

Tjuuu ;)

Nu hade jag lite tid och skriva, eller det kanske jag hade innan också men visst inte så mycket vad jag skulle skriva. Men nu iallafall är jag klar i tid innan bussen går. Sofia och jag ska in till stan och ha lite trevligt vi två.
Men idag har jag varit på gymmet och tränat lite, kollat på film



Och så har jag tagit mig tid och måla lite som jag inte har gjort på jätte länge. Blev inte riktigt klar men kanske gör klart denna iaf ;) hahah :D men tog en lite bild iallafall.


Sådär är den än så länge :) Får se om det blir bra när den är klar är faktiskt lite nöjd redan nu. Va tycker ni??
Men nu ska jag gå och vika lite tvätt ;)

Pussheei <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0