164

Heej nu är jag hemma och sitter vid datan igen. Haft ett riktigt roligt dygn nu med skratt, skrik och lite sömn hahah.
Igår var jag, mollie och sandra på löfstad slott och både mollie och sandra var rädda. Kanske mest mollie, hon gick med huvut ner i mina tuttar och kollade in golvet och det är ju också något att se på ibland. Men sen åkte vi hem och sandra och jag tog ett litet kvällsmål och sen gick upp och satte oss på rummet men vi var så trötta så vi gick o la oss ganska direkt. Men fy vilken natt. Sandra var ju inte på sitt lugnaste humör utan hade sina fasoner med att prata i sömnen och vara uppe och gå. Vid sista gången blev jag så vaken så vi inte kunde somna om. Och hujeda mig!!! Gissa vad klockan var när sandra och jag var uppe!!



Joo kvart i sju. Så då var jag och sandra upp och åt frukost och sen hade vi en riktigt skön för och eftermiddag. Både hos henne och hos mig. Vi har kollat på film, spelat tv-spel och gått en lite sväng.
Vid kvart över 6 gick mamma och jag och tränade power step, gick lite halvt sådär. Har varit så förkyld så fick avbryta passet efter typ 50 min av att huvet snurra som en tok och mådde lite dåligt.
Men så är det ibland. Det var väl min dag i det stora hela. Nu ska jag sitta framför datan lite.

Pussheeii <3


Kommentarer
Postat av: mollie

Sandra var jävligt rädd med kajsa!

2010-11-04 @ 12:28:57
Postat av: kajsa

joo det vet jag. Men hon kollade iaf..

2010-11-04 @ 15:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0