torsdag

Idag var det torsdag igen. Idag blev det mest att ta det lugnt i skolan. Var mest i bilden och höll på med tröjtryck. Gör två olika tryck. Ett med patrik stjärna och ett annat där jag har en tröja där jag har massa saker på. Än så länge har jag bara fyra saker men det ska bli lite mer bilder och sen några initsialer från mina vänner.

Efter skolan gick jag hem till mollie, det är lite av en tradition för henne och mig nu. Varje torsdag följer jag med henne hem och så "pluggar" vi, dricker lite kaffe och äter innan det är dags att åka upp till vånga. Idag blev det inte riktigt som vanligt. Dels fick jag gå ensam hem till mollie. Det var inte så farligt och sen när jag kom låg vi ute och solade lite så man får non färg i år.

Uppe på selle så var johnny sjuk så han kunde inte vara med. Men eka kom faktiskt och hälsade på så vi satt ut och fikade lite och prata. Sedan börja ja, mollie och alfrida att dansa och sen kom vi på att vi kunde köra volleyboll så då kom när och boll fram så få körde vi det i kanske 40 minuter. Riktigt roligt även om bollen kom utanför ibland.

På det hela har det faktiskt varit en riktigt bra dag idag. Ajust det glömde också bort att berätta att Mollie har tagit bort sin tandställning som hon har haft nu i två år. Riktigt ovant att se henne utan men man vänjer sig.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon blir det sent för först när jag kommer hem från skolan blir det att göra iordning tacos och sen kommer tjejerna och firar mig och efter det ska nog malin sova över så då blir vi nog uppe ett tag.

ha det jätte bra. Pussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0