pluggdag

Gomorgon allesammans.

Idag vaknade man vid 10 över 8 eftersom malin skulle iväg på match och hon sov över från igår. Igår hade jag tjejkväll här. Det var riktigt grymt kul. Tack så mkt tjejer.

Börja lite stressigt för jag insåg inte vad kl var så ja var tvungen att gå in och duscha och kl va 10 över så då skulle flickorna komma om 20 min, jag blev klar när det var 10 m in kvar men då var jag tvungen att klä på mig och blåsa håret. Men jag lyckades faktiskt hinna bli klar precis när dom kom. Sen blev att börja flumma. Efter ett tag gick vi ut för att möta malin men hon ringde till mon mobil o sa att hon skulle bli utskjusssad men då var vi så jätte hungriga att vi var tvugna att börja äta. Sen gick vi ut och körde kubb och distrahera varandra. Faktiskt kul även om man inte vann. Till sist samlades alla på mitt rum o börja köra sanning eller konka men vi kom inte så långt innan vi börja flumma och hade massa annat kul.

Idag blir det att ta det lugnt. Kanske gå ut på tomten och sola lite medans man gör läxor. Det märker vi men ni får ha det så jätte bra allesammans.

Pussheeei<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0